Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δημήτρη ξέρεις εσυ...

Καλησπέρα στην παρέα.Μετά και το τελευταίο ματς με τη Μάλαγα ένα πράγμα στριφογυρνάει στο μυαλό μου.Πώς θα ήταν τα πράγματα φέτος αν στην άκρη του πάγκου καθόταν ο άρχοντας των δακτυλιδιών.Πιστεύω πως και με αυτό το ρόστερ ο Ζέλικο θα μπορούσε να πάει final four.Για να μην αδικήσω και τον Πεδουλάκη ήθελε άντερα για να αναλάβει κάποιος το καλοκαίρι και να προσπαθήσει να μπει στα παπούτσια του Ομπράντοβιτς.Κι ο Αργύρης τα έχει.Δεν φτάνει όμως μόνο αυτό.Ειδικά σε μια ομάδα όπως ο εξάστερος και σε ένα μπασκετικό κοινό όπως του Παναθηναικού που πλέον ξέρει μπάσκετ.Είχα συνηθίσει να μη με νοιάζει με όσους πόντους κι αν χάναμε.Όταν θα φτάναμε στην τελευταία περίοδο ο Ζέλικο ήξερε...Καλώς ή κακώς είμαστε καλομαθημένοι και μας πέφτει κάπως βαρύ αυτό που ζούμε με τον Άρτζι και τα μποχού...Στο δια ταύτα λοιπον...
 ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΕ κάνε τα πάντα όπως είμαι και σε θέση να γνωρίζω ότι έχεις ήδη κάνει...και φέρε πίσω τον ΖΕΛΙΚΟ το καλοκαίρι...Αυτός ξέρει...Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...Όσο για τη φετινή χρονιά ακόμα και με τον...μποχού...μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα που ας μην γελιόμαστε είναι ο βασικός μας στόχος.Με έναν ακόμα καλό playmaker για τα play off και καθαρή διαιτησία θα το πάρουμε ένα ματς μέσα στο εξοχικό.
 Στηρίζουμε την ομάδα μέχρι τέλους λοιπόν και περιμένουμε τον ΑΡΧΟΝΤΑ να υλοποιήσει το δικό του όνειρο όπως και όλων των Παναθηναικών.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

43 σχόλια:

  1. ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΕ κάνε τα πάντα όπως είμαι και σε θέση να γνωρίζω ότι έχεις ήδη κάνει.....εξηγησου Βασιλακη......:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα χα χα . . .Έχω πολύ δικό μου άνθρωπο που είναι στενός του συνεργάτης και ότι μαθαίνω λέω.Ξέρεις δεν βγαίνει τίποτα εύκολα προς τα έξω.Απ'όσα μου έχει πει θα κάνει τα πάντα και είμαστε σε καλό δρόμο...Και ότι έχει γίνει ήδη κρούση πάνω από μία φορά...Κι ο Ζέλικο δεν το απέκλεισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΛΙΝΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΦΕΤΟΣ ΜΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΝΕ ΤΟ ΜΠΑΜ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΞΑΝΑ...ΡΙΞΤΕ ΒΟΛΙ ΣΤΟ ΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΖΟΤΣ http://www.youtube.com/watch?v=N2VVXI2fhdw

      Διαγραφή
  3. Μπράβο παιδια! Αυτή είναι σωστη σταση. Μεγαλη πικρα προχτες που χασαμε αλλα το κειμενο σας ηταν respect! Πανω-κατω και εγω την ιδια αποψη εχω. Τεραστιος ο Ζελικο και τα εχουμε πει χιλιαδες φορες αλλα και ο Αρτζι εχει ψυχη και το παλευει. Με τα λάθη του φυσικά αλλα και με μικροτερο μπατζετ για να ειμαστε και δικαιοι. Και να θυμαστε κατι γιατι το μπασκετ ελεω Ζελικο φυσικα το εχουμε σπουδασει. Μια ομαδα μεσα στη χρονια πρεπει να πεσει κατω για να μαθει να σηκωνεται. Αυτή είναι ολη η ουσια στην Ευρωλιγκα και η νεα μας ομαδα τωρα φτιαχνει χαρακτηρα. Ομαδες που δεν εφαγαν χαστουκια μεσα στην χρονια κανανε μια τρυπα στο νερο στο τελος. Θυμηθειτε την ΤΣΣΚΑ περυσι και το 2005 οπου πηγαινε τρενο και στα κρισιμα πατωσε κυριολεκτικα. Το 2005 πηγε αητητη στο F4 στη Μοσχα και τερματισε τεταρτη και περυσι αν δεν ηταν τα κορακια δεν θα πηγαινε ουτε στο τελικο. Οποτε, ετοιμαζομαστε για σειρα φωτια με τους καταλανους όπου ειμαι σιγουρος ότι δεν μας θελουν με τιποτα για αντιπαλο. Αλλωστε όταν θα μπουν οι φανελες στο παρκε είναι ξεκαθαρο ποια είναι η μεγαλυτερη ομαδa!!!
    Αυτά για να μην ξεχνιομαστε…
    Big

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ ΛΙΓΟ...Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Κ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΟΝSPORTS K ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΩΣ ΤΟΝ ''ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ''...ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΣΤΟ SITE ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Γ. ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΜΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΛΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ..ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδια το ονσπορτ υποτιθεται οτι ειναι ανεξαρτητο σαιτ μην το μπερδευεται.Σιγουρα εχει δημοσιογραφους που ασχολουνται με ρεπορταζ του γαβρου και καλα κανει,επαγγελματικα να το δειτε.Να ρωτησω κατι ξερουμε αν θα παρουμε καποιον παιχτη η ετσι το γραφουν.Ξερω οτι ειμαστε υποχρεωμενοι να παρουμε ακομη ενα παιχτη ξενο.Μηπως ακουσατε κατι.

      Διαγραφή
  5. Παιδιά αν δεν ήταν κυρίως μπασκετικό το site θα μπορούσα να σας γράψω πολλά και τεκμηριωμένα πράγματα για την ομάδα της βρωμιας.Ευχαριστώ το Θεό που με έκανε υπερήφανο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια μολις ακουσα στο sport-fm οτι η ομαδα μας εχει συμφωνησει με τον Χοτζ της Ζιελονα Γκορα, αλλα ο προεδρος δεν θελει να δωσει λεφτα στην ομαδα του και προσπαθουν να τον παρουν χωρις αντιτιμο. Ξερετε εσεις κατι παραπανω..? Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΜΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΖΕΛΙΚΟ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΓΝΩΜΗ ΞΕΧΑΣΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ(ΜΗΤΣΑΡΑΣ.. ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ)

      Διαγραφή
  8. Φίλε Νίκο σχετικά με τον Χοτζ εγώ το έψαξα το θέμα και δεν έμαθα ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Μακάρι τι να πω.Πάντως τώρα που η Ζαλγκίρις διαλύεται υπάρχει κάποιος που για μένα είναι η καλύτερη περίπτωση απ'όλους τους διαθέσιμους αυτή την εποχή.Το όνομα αυτού...Καουκένας.Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν έχω καμμία πληροφόρηση επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά απαράδεκτο να αποκαλείτε τον προπονητή του Παναθηναϊκού "μποχου" και να ανακυκλώνεται την προπαγάνδα των δημοσιογραφίσκων. Θλίβομαι πραγματικά όταν ένα μπλογκ που θέλει να θεωρείτε Παναθηναϊκών αισθημάτων αναφέρεται έτσι στον προπονητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειτε συμφωνεις ειτε διαφωνεις Νικο τουλαχιστον δωσε το δικαιωμα στον καθενα να εκφραζεται οπως νομιζει ...αυτος η αυτη θα ειναι σε πρωτη φαση υπευθυνος των λεγομενων του.....επισης εδω περα εξ οσων γνωριζω βρισκονται αρκετα σκεπτομενοι ανθρωποι που εχουν τη δικη τους αποψη....

      Διαγραφή
    2. εχει χαθει πλεον το μετρο,σεβασμος δεν υπαρχει.Τι θα πει εχει ο καθε ενας το δικαιωμα να εκφραζεται οπως θελει.Να εκφραζεται, αλλα απο την στιγμη που προσβαλλεται ενας ανθρωπος ο οποιος δεν ειναι παρων να υπερασπιστει το εαυτον του λιγος σεβασμο στην ιδιοτητα και μονο που εχει ως προπονητης του Παο δεν βλαπτει.Συμφωνω με τον Νικο, και εγω θλιβομαι απο τετοιους χαρακτηρισμους και ειδικα επειδη το μπλογκ ειναι πρασινο.Αλλο να διαφωνεις να του ασκεις κριτικη και αλλο να ειρωνευεσαι μια εκφραση που στο κατω κατω μπορει να ειναι κωδικας επικοινωνιας των αθλητων μας.Αυτοι ξερουν και καταλαβαινουν τις κωδικοποιημενες οδηγιες.Ντροπη.

      Διαγραφή
    3. ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΤΕ ΓΡΑΦΕΙ ΕΙΤΕ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ..ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ..Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Κ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΧΙ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ..ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΠΟΧΟΥ..(ΜΠΟΧΟΥ ΚΤΛ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ)..Ο ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ..ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ!

      Διαγραφή
    4. Πάλι καλά που υπάρχουν κάποιοι ακόμα που σκέφτονται πριν μιλήσουν! Η ομάδα αυτή τη στιγμή έχει προπονητή είτε μας κάνει είτε όχι και λέγεται Αργύρης Πεδουλάκης, δυστυχώς για κάποιους δεν λέγεται Μποχου... εάν τώρα κάποιοι επιμένουν να τον αποκαλούν Μποχου με 'γεια τους με χαρά τους αλλά όταν ένας οπαδός του Ολυμπιακού τον αποκαλέσει Μποχου ή ένας δημοσιογράφος ας μην βιαστούν να τον κατακρίνουν. Δεν υπερασπίζομαι τον Πεδουλακη ούτε φαν του είμαι και έχω μεγάλη τρέλα με τον Ομπραντοβιτς αλλά δεν επιτρέπεται να θεωρούμαστε σκεπτόμενοι οπαδοί του ΠΑΟ και να αποκαλούμε τον προπονητή μας Μποχου...δεν το δέχομαι! Άλλωστε ο Ζοτς εκτός από κορυφαίος προπονητής, μας δίδαξε το ήθος και τον σεβασμό!

      Διαγραφή
    5. ΝΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ..Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ..ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ..ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ..ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ..ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ

      Διαγραφή
  10. ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!!ΑΠ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΖΟΤΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ( ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ, ΦΩΤΣΗΣ). ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΕΤΟΣ Η ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ FINAL FOUR ΘΑ ΠΑΜΕ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nίκο δεν νομίζω να είσαι τόσο ευαίσθητος σχετικά με το ποδόσφαιρο....κα είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα αποκάλεσες με πολλούς ειρωνικούς σχολιασμούς πρόσωπα και πράγματα εκεί πέρα ......το ίδιο ισχύει και για το μπάσκετ...από τότε που έφυγε ο Ομπράντοβιτς καλώς ή κακώς γίνεται αυτό ...για μένα κακώς....αλλά σου επαναλαμβάνω ....ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται και ειρωνικά αν το επιθυμεί....όπως το έχεις κάνει και εσύ και εγώ κατά καιρούς...αν θέλει να τον λέει μποχού τότε είναι δικαίωμα του να τον αποκαλεί έτσι....δε σημαίνει οτι συμφωνώ μαζί του αλλά σαφώς του επιτρέπεται να το λέει...αν δε σου αρέσει μην σχολιάζεις....οσο για το αν είναι παρών ο πεδουλάκης αυτό δεν μπορεί να εκληφθεί ως επιχείρημα γιατί αυτή είναι η πρακτική εδώ και χρόνια των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης .....ούτε πάλι απαραίτητα συμφωνώ με αυτό ....αλλά έτσι είναι.....και να είσαι σίγουρος οτι σκέπτομαι πριν μιλήσω.....δεν το έχεις μόνο εσύ το προνόμιο αυτό.....για αυτό καλό θα είναι να αρχίσεις να έχεις ανεκτικότητα σε οτιδήποτε δε σου αρέσει ....αυτοί που τα λένε έχουν πρωτίστως το θέμα ...οχι εσύ.....εδώ μέσα γράφονται όλες οι απόψεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω σταματήσει εδώ και πάρα πολλά χρονιά να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις. Οι απόψεις όλες είναι σεβαστές, οι χαρακτηρισμοί όμως όχι! Για εμένα αγαπητέ είναι διαφορετικό να αποκαλείς με μη κολακευτικούς χαρακτηρισμούς κάποιους όταν απλά σχολιάζεις και διαφορετικό όταν γράφεις ένα άρθρο που θα διαβαστεί από πολλούς. Εν κατακλείδι άλλο απόψεις και άλλο προσβλητικοί χαρακτηρισμοί!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα.Μάλλον καλέ μου φίλε διάβασες το μισό άρθρο.Το γεγονός ότι παραδέχομαι όπως και άλλοι ότι ο Αργύρης έχει τα "φρύδια" γι αυτό και ανέλαβε να διαδεχτεί τον Ζέλικο μάλλον δεν το διάβασες.Σε σχόλια άλλων φίλων εδώ έχω στηρίξει πολλές φορεές τον Πεδουλάκη εκτός αν μπήκες πρώτη φορά εδώ μέσα.Ειμαι 35 χρονών και παρακολουθώ τον μπασκετικό Παναθηναικό από κοντά από τις εποχές Γλυφάδας.Τόσα χρόνια στο Ο.Α.Κ.Α. πήγαινα με διαρκείας κι όχι στα ματς με τον ολυμπιακό και λίγο πριν το final four.Έχω μάθει αλλιώς φίλε μου.Έμαθα από τον Ζέλικο να βλέπω μπάσκετ κι όχι να πανηγυρίζω μόνο όταν βλέπω κάρφωμα ή τρίποντο.Οπότε δεν μπορώ να βλέπω αυτή την παρωδία στα time out με τους ξένους να κοιτούν σαστισμένοι.Αυτή είναι η άποψή μου και δεν πρόσβαλλα κανέναν.Ο Πεδουλάκης το είπε κι όχι εγώ.Και ναι για μένα είναι λίγος για τον Παναθηναικό.Σέβομαι την προσφορά του σαν παίχτη,είναι κι ο ίδιος Παναθηναικός αλλά μέχρι εκεί φίλε.Αν είναι έτσι να πάρουμε πάλι τον Κυρίτση,τον Πολίτη...έχουμε τόσους παλαίμαχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και σε εσένα! Σεβαστά ολα αυτά που αναφέρεις... ίδια ηλικία έχουμε 36, από Γλυφάδα και εγώ ξεκίνησα αλλά και πολύ πριν παρακολουθούσα την ομάδα αφού το μπασκετικό μικρόβιο μου το κόλλησε ο πατέρας μου, διαρκείας 7 χρόνια (όχι φέτος, επειδή έφυγε ο Ζελικο κυρίως), σε 4 φάιναλ φορ από κοντά (μερικά ακόμα τα πληρώνω), στο ένα το 2011 είχα την τύχη να ταξιδέψω με την ομάδα και επειδή δεν αντέχω την καφρίλα με τον Ολυμπιακό ( περισσότερο αυτή που βγάζω εγώ) πηγαίνω με κρύα καρδιά. Αυτά στα λέω απλά για να καταλάβεις ότι και εγώ δεν είμαι σημερινός. Το άρθρο σου το διάβασα... αλλά προφανώς εσύ δεν διάβασες τα σχόλια μου... Διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό Μποχου...με τίποτα άλλο από όσα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε συμφωνώ ούτε και εγώ με αυτόν τον χαρακτηρισμό....του επιτρέπεται όμως να το λέει....και εν πάση περιπτώσει αυτός όπως είπα είναι υπόλογος των πράξεων του και των λόγων του....όπως και το οτι το μποχου υπόκειται σε υποκειμενισμό για το αν είναι προσβλητικό η όχι....για κάποιους είναι για κάποιους δεν είναι....σε λίγο θα γυρίσεις και θα πεις πως πρέπει να γράφει ο καθένας.....ο καθένας κρίνεται από αυτά που γράφει ......επαναλαμβάνω πως δεν συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό μποχου αλλά δε γίνεται να συμφωνούμε πάντα....δηλαδή τι έπρεπε να κάνουμε να του απαγορεύσουμε να το γράψει....?ο άνθρωπος έχει υιοθετήσει αυτόν τον χαρακτηρισμό ....καλός ή κακός αυτός είναι...αν επιθυμείς μην τον διαβάζεις ....σε όλα τα άλλα που λες συμφωνώ μαζί σου......οι απόψεις φίλτατε δύνανται να έχουν όσους χαρακτηρισμούς θέλουν είτε σου αρέσει είτε όχι...απλά εσύ θα κρίνεις αν θα την υιοθετήσεις άκριτα ή θα την υποβάλλεις στην κριτική σου ικανότητα...όταν σας δείχνουν το δάσος μηνκοιτάτε το δάχτυλο αγαπητέ συνονόματε...

      Διαγραφή
  14. ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΤΙ.... ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΧΟΥ... ΟΚ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΓΕΛΑΣΑΜΕ, ΕΙΠΑΜΕ Κ ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ Κ ΤΕΛΟΣ.... ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ Κ ΑΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΚΩΤΣΕΖΙΚΟ ΝΤΟΥΖ....

    ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ, Κ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΟΥ 2011!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΝ ΦΩΤΗ.ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΓΕΡΑ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ.ΜΕ ΜΠΟΧΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΧΟΥ...ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΩ ΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΦΕΤΟΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ.ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α ΡΕ ΒΑΣΙΛΗ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΤΑΖΟΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΧΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ Η ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ...

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΡΕΧΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ...ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΜΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ...

    ΑΛΗΤΑΡΑΣ13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αληταρα13 ούτε εγώ το φανταζόμουν να σου πω την αλήθεια αλλά...όντως πάμε γερά με την Άλμπα κι εύχομαι να μην δικαιωθω στο τέλος.Γιατί στα δύσκολα ο Θεός να βάλει το χέρι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://www.facebook.com/#!/pages/Coach-a-Winning-Team/170080629811152 O Zeliko θα είναι στο Δαις στις 26/04...Είναι πλέον επίσημο.Ζοτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!!!ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ!

      Διαγραφή
    2. Σε ξαναρωταω, μετα την εφες που ησουνα, γιατι δεν εγραψες τιποτα??? Ειχες παθει κραμπα στα δαχτυλα???? Μη το ξανασβησεις, αφου δε φιμωνεις κανεναν εσυ παναθηναικαρα μου...

      Διαγραφή
    3. ΣΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ?ΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ

      Διαγραφή
  19. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΜΕ.ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΕΝΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΒΛΕΠΑ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΚΑΠΟΝΟ.ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΚΙ Ο ΖΕΛΙΚΟ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΣΤΟΧΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΟΝΟ? ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ.ΚΙ ΑΝ ΧΑΡΗΚΕΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΑΧΜΟΥΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ Ο.Α.Κ.Α. ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ.ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ.ΦΙΛΕ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 15ΕΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΙΚΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.ΑΝ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταρχας αυτη τη μαλακια με την ανωνυμια ρε παιδια κοψτε τη. Στο διαδικτυο καλως η κακως ειμαστε ολοι ανωνυμοι. Κατα δευτερον βασιλη δεν αναφερομοτνα σε σενα αλλα στο ματ που μετα τη νικη με την εφες δε βρηκε δυο κουβεντες να πει για το ματς. Ολη την εβδομαδα εξαφανισμενος και μετα τη μαλαγα, τσουπ νατος... ενταξει αμα η δουλεια του ειναι να κραζει τον πεδουλακη να μας το πει να το ξερουμε τουλαχιστον. Τωρα βασιλη, αν μετα τη νικη και την εμφανιση με την εφες εσενα σου εμεινε οτι δεν επαιξε ο καπονο, παω πασο. Επισης αν θεωρεις οτι επειδη για μια δεκαπεντετια ημασταν η καλυτερη ομαδα στην ευρωπη και ειχαμε ομαδες σαν την εφες για πρωινο, αυτο θα ισχυει για παντα και κατω απο οποιεσδηποτε προυποθεσεις, παω παλι πασο. Αλλα στη ζωη υπαρχει ο ρεαλισμος και κοινη λογικη...anonymous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ANONYMOUS ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΕΙΡΩΝΙΑ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ Κ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ..ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ MAIL ΚΑΙ ΚΑΝΤΟ..ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΑΥΤΟ..ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ..Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΔΩ Κ ΚΑΙΡΟ..ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ..ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ..ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣ Κ ΤΗ ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ ΥΠΟΦΕΡΤΑ ΚΟΟΥΤΣΑΡΙΣΜΑΤΑ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ..

      Διαγραφή
    2. Αν ειστε μια παρεα, μαζευτειτε εκει στον κεντρικο και πειτε μεταξυ σας.. Απο τη στιγμη που εκθετεις δημοσια αποψεις θα διαβαζεις και σχολια που δεν σου αρεσουν.. δε νομιζω να εβρισα πουθενα.. Εχεις μια αποψη για τον πεδουλακη, αλλα δε μενεις στο οτι ειναι κακος προπονητης, μιλας συνεχως απαξιωτικα και τον εξευτελιζεις. Περιμενεις ποτε θα χασει η ομαδα για να τον κραξεις χωρις να κανεις ουτε μισο μπασκετικο σχολιο.. και οταν κερδιζει εξαφανιζεσαι γιατι δεν εχεις τι να πεις η λες ασοβαρα πραγματα του στυλ" τα ταιμ αουτ τα παιρνει ο διαμαντιδης".. αυτοδεν αρμοζει σε σαιτ που αυτοαποκαλειται μπασκετικο. Γραψε αναλυση αγωνα, πες εκανε λαθος εκει και εκει, ε διαβασε σωστα αυτο, δεν εκμεταλλευτηκε το αλλο και μετα να σχολιασουμε που συμφωνουμε και που διαφωνουμε.. απλα πραγματα

      Διαγραφή
    3. ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΟΥ ΑΝ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΘΑΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ? ΔΕΝ ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΓΩ ΚΑΘΑΡΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ? ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.

      Διαγραφή
    4. Εννοειται φιλε μου, κανε μια αναρτηση με αναλυσεις και συστηματα και αν δε καταλαβω θα σε ρωτησω να μου εξηγησεις καλυτερα, δε ντρεπομαι..

      Διαγραφή
    5. ΒΑΣΙΛΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΤΛ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ..ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ..ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ..ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ ΛΕΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ..ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΤΛ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ..ΤΕΤ Α ΤΕΤ...

      Διαγραφή
  21. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ anonymous ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΝΙΟΤΕ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΕΣΤΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΚΡΑΖΩ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.ΣΤΗΡΙΖΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Ο ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΜΠΟΧΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ? ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΝΤΑΛΑΣΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΓΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε