Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

ΠΑΟ τώρα έφτασε η ώρα!

Αγαπημένοι μου φίλοι και συναγωνιστές της πράσινης τρέλας τι μου κάνετε?

Συγνώμη που χάθηκα για αυτό τον καιρό αλλά έσκαβα να βρω την πληροφορία που σας είχα πει και έσκασε σαν βόμβα σήμερα.

Σύντομα κλείνω τα 26 και είναι τιμή μου που ζω αυτή τη μεγάλη μέρα! Την τετάρτη θα αρχίσουν τα όνειρα μας να γίνουν πραγματικότητα μετά από 31 ενδιαφέροντα χρόνια η ΠΑΕ ίσως αλλάξει χέρια! Στα χέρια 2 ικανών ανθρώπων που ο Πατέρας του Πατέρα μας με τον τελικό του ΓΟΥΕΜΠΛΕΙ (Ο τελικός του ΤΣΟΥ ΛΟΥ είναι εκεί φέτος... τυχαίο? δεν νομίζω.

Όταν μιλούσα εγώ για διοικητικές βόμβες κάποιοι με λέγανε φαιδρό! Έχω το facebook για επιβεβαίωση.

Κύριοι! Η μέρα πλησιάζει την Τετάρτη θα γίνουν όλα εδώ θα είμαστε αποκλειστικά και θα τα λέμε όλα!

Ο Πράσινος τιμωρός επέστρεψε!
Share on Google Plus

About ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΤΙΜΩΡΟΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε