Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΕΓΩ! Greek Edition...

Μέσα στο άγχος και την αγωνία για την κλήρωση του ΤΣΟΥ ΛΟΥ ήρθε κάτι που τάραξε το μυαλό μου....

Μία σκέψη η οποία έκανε το άγχος μεγαλύτερο για την μεγαλύτερη ποδοσφαιρική εορτή της Ευρώπης..

ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ!

Αν λοιπών λέω η κλήρωση του ΤΣΟΥ ΛΟΥ μας βγάλει πρώτη αγωνιστική στο ΟΑΚΑ (το γήπεδο δεν θα είναι έτοιμο τότε 100%) τι γίνεται?

Φυσικά θα μου πείτε η ομάδα θα ζητήσει το πρώτο ματς να γίνει εκτός έδρας...Αν όμως η ομάδα που θα κληρωθούμε δεν δεχτεί τι γίνετε?

Πολύ απλά ή έδρα που δηλώνουμε μας υποχρεώνει να παίξουμε όλους τους αγώνες τον ομίλων εκεί.

Οπότε για αυτό και ο τίτλος εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ greek edition...ΚΡΗΤΗ ΠΑΝΘΕΣΑΛΙΚΟ Ι ΚΑΡΑΙΤΑΒΛΙ!

Από εδώ και στο εξής θα τα λέμε από τα Trifillakia...για μια ΠΡΑΣΙΝΗ Ενημέρωση χωρίς φόβους και φραγμούς.

Σας ευχαριστώ που μου δώσατε το χρόνο σας και μοιραστήκατε της σκέψεις μου...

Υ.Γ. Απαντώ σε όλα τα ερωτήματα σας οπότε ρωτήστε ελεύθερα!
Share on Google Plus

About ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΤΙΜΩΡΟΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε