Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

O Nick proteinei gia.....tameio

Simera imera Pempti exoume na sas proteinoume merika matchakia gia ta prokrimatika tou europa league.
Tha ksekinisoume me to match tis Aston Villa me ti Rapid to opoio eixe liksei stin austria me 1-1 dinontas ena kalo provadisma stin Villa gia ton epanaliptiko stin agglia.Apo tin pleura twn agglwn iparxoun poli simantikes epistrofes (Carew,Petrov kai Agbonlahor) pragma p kanei akoma pio dinatous tous "xwriates".vevaia den leipoun k oi mikroeleipseis stin amina!oi Rapid apo tin alli prepei na skorarei oposdipote gia na exei elpides prokrisis kai 8a einai pliris st simerino paixnidi!

Protasi: 1

Proxorame st match anamesa sti Grasxopers kai tin Steaua me 1-0 iper twn roumanwn to prwto match!oi elvetoi den vriskontai k stin kaliteri dinati katastasi par ola auta pisteuw pws 8a palepsoun gia tin prokrisi k 8a ginei ena dinato paixnidi anamesa stis dio omades!Pliris k oi dio omades 8a katevoun apopse.

Protasi: x kai an ksefigei 8a paei sto 2

Ena allo paixnidi einai to Elsinki - Besiktas me 2-0 sto prwto match stin tourkia.Ka8aro provadisma dinetai stous tourkous k pisteuw an deiksoun ligi sovarotita k s auto to paixnidi 8a perasoun eukolo vradi apenanti stous filandous oi opoioi 8a palepsoun gia to kalitero apo tin pleura tous!Kamia apousia gia tin Elsinki k mia gia ti Besiktas (Zapotozni - timwrimenos).

Protasi: 2

Teleutaio match gia simera einai to "diko" mas Aek - Ntanti me safestato provadisma twn ellinwn exontas parei sti skwtia niki me 0-1.Vevaia 8a paiskoun sto Karaiskaki (me ola auta p eginan) xwris opadous (gia eunoitous logous) alla pisteuw oti to match 8a einai poli anoixto!Xwris apousies ir8e i Ntanti stin A8ina,me monadiko aponta ton Della 8a paratax8ei apopse i Aek.

Protasi: over / goal goal
Share on Google Plus

About Nick

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε