Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Μετα την εποχή Διαμαντίδη ποιος θα είναι ο νέος ηγέτης???

Καλησπέρα μετά απο πολύ καιρό θα ήθελα να σας θέσω ένα ερώτημα ποίος παίκτης Έλληνας πιστεύετε θα μπορεί να γίνει ο νέος ηγέτης του ΠΑΟ????Περιμένω της απαντήσεις σας με σχόλια από κάτω!!Για μένα το μπορεί να γίνουν 2 παίκτες ο 1ος είναι ο Γιάνκοβιτς ο 2ος ίσως ο Παππάς !!!!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΗΛΙΑ.ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ 2.ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΝ ΣΤΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?ΛΗΜΝΟΣ13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.... ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΟ... ΟΠΟΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα φιλε απο τη λιμνο!!ο παππας φιλε απο τη ξερω εχει ειδη υπογραψη στον ολυμπιακο!!ο γιανκοβιτς ακομα δεν εχει παει πουθενα!!!δεν με νοιαζει ο παππας αλλα ο γιανκοβιτς μπορει να γινει ο νεος ηγετης του παο!!να το θυμαστε εχει σωματοδομη διαμαντιδη και ξερει μπασκετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην λεμε πραγματα που δεν ειναι επισημα

      Διαγραφή
    2. ΞΕΡΩ ΕΝΑΝ ΞΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΟ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ.ΛΗΜΝΟΣ13

      Διαγραφή
  4. ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΕΝΑ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΥΠΟΥ ΣΠΑΝΟΥΛΗ, Κ ΟΧΙ ΗΓΕΤΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΗΤΣΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω πιστευω τον γιανκοβιτς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γιατι εχουν κλεισει σε εμας ??
    Γερασιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο φίλος που λέει ότι ο Παππάς έχει κλείσει στον Ολυμπιακό έχει κάποια πληροφορία ή απλά το άκουσε?Παιδιά μην ακούτε τις φήμες.Αν έχετε έγκυρες πηγές πάσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΒΑΣΙΛΗ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ!!ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΒΓΕΝΩ ΨΕΥΤΗΣ Η ΟΧΙ!ΟΣΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΑ ΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΛΕΩ ΒΓΕΝΩ ΣΩΣΤΟΣ!Ο ΠΑΠΠΑΣ ΜΕ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ ΞΕΧΑΣΤΕΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΧΕΙ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΓΚΕΣ ΕΜΕΝΑ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΜΟΝΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ Μ ΑΡΕΣΗ!!Ο ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ!!Ο ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΟΥΠΕΡ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ?Η Ο ΠΟΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΛΑ???ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΟΧΙ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε