Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας αρέσει το Λονδίνο ??Εμένα ναι!!!!

Καλησπέρα στα φιλαράκια....Έχετε πάει ποτέ στο Λονδίνο???Αν όχι καιρός να πάτε...στης αποσκευές σας πάρτε φανέλες σημαίες και φωνή!!!Γιατί η ομάδα μας θα είναι εκεί!!!Το λέω και το πιστεύω..Θα πείτε τρελός ότι είμαι γιατί δεν έχει γίνει καν ο αγώνας με τη ΤΣΣΚΑ για να δούμε σε τη βαθμολογική θέση θα βγούμε..Για μένα δε παίζει ρόλο όλες οι ομάδες από της διασταυρώσεις που θα έχουμε της έχουμε και το δηλώνω με σιγουριά!!Θα μου πείτε είναι και μία Μπαρτσελόνα δεν αντιλέγω πολύ καλή ομάδα αλλά δεν με φοβίζει ....Λα μπόμπα αυτοί 3D εμείς και επίσης δεν θα έχουνε ένα παίκτη κλειδί τους τον Μάικλ ...Πιστεύω ότι θα σας πετύχω στο Λονδίνο εγώ ούτως η άλλως θα πάω αλλά είμαι σίγουρος για την ομαδάρα μας!!!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 σχόλια:

  1. ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ...ΜΕ ΤΟ 7ο ΠΑΡΕΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΕΝ ΤΑΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ Η ΠΑΝΑΘΑ? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΤΣΙ ΦΩΤΗ ΕΤΣΙ!!!ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΩ ΣΤΗ ΔΕΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΠΑΝΑΘΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και επίσημα οι πιθανότητες και τα πλασαρίσματα από την σελίδα της ευρωλίγκας...http://www.euroleague.net/news/i/111541/180

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε