Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

ΙΚΑΡΟΣ - ΠΑΟ 17:00 ΕΤ1


Γειά χαρά παιδιά!2ο παιχνίδι των play off σήμερα με τον Ίκαρο και σκοπός είναι η λεγόμενη σκούπα.Ευκαιρεία και πάλι να δούμε τους 2 νέους παίχτες Κάρι και Γκουίν μιας και πλησιάζουμε προς το τέλος.Eπόμενος αντίπαλος αν όλα κυλήσουν λογικά ένας εκ των Πανιωνίου - Άρη.Για σήμερα δεν έχουμε πάρει εισιτήρια επίσημα αλλά καλό είναι όποιος διαθέτει ελεύθερο χρόνο και μπορεί να πάει να δει την ομάδα.Μεταγραφικά και οτιδήποτε άλλο αύριο στην συζήτηση.Πάμε για καλή εμφάνιση και νίκη.Σχόλια και ό,τι άλλο θέλετε εδώ.
Share on Google Plus

About kostas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 σχόλια:

  1. Υπαρχει περιπτωση να κατσουμε να χασουμε για να εχουμε περισσοτερα ματς να προσαρμοστουν γκουιν-καρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξερετε ποτε ξεκινουν τα ημιτελικα και στα ποσα ματς ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ματ,επειδη ειδα να γραφεις οτι αν θελω κατι να το λυσουμε μαζι,πιστευω να ειδες τι εχω γραψει,οποτε αν μπορεις δωσε μια απαντηση σ'αυτα...δεν χρειαζεται να συζητησουμε κατι παραπερα νομιζω...να'σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..ΕΓΩ ΣΑΣ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΩ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ..ΘΑ ΣΟΥ ΛΥΘΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ

      Διαγραφή
    2. οκ,φιλος,σ'ευχαριστω...!

      Διαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=BO83j7CDPZU
    HIGHLIHTS ΜΕ ΙΚΑΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. MAT ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΧΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε