Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ...

Τί να προτοπώ και τί να γράψω γι αυτόν τον άνθρωπο..Πείτε μου τί;;Έχει κατακτήσει τα πάντα,έχει σηκώσει τα πάντα,είναι ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑΣ (ΓΙΑ ΜΕΝΑ) ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΓΚΑΛΗ..Κι όμως..Τόσο σεμνός..Τέτοιο ήθος..Γιατί τα γράφω αυτά;Γιατί δήλωσε τα εξής:

«Σαφώς όταν δεν είσαι στους τελικούς της Ευρωλίγκα και είσαι στην τηλεόραση, ζηλεύεις. Από την άλλη όμως, ότι είναι μια Ελληνική ομάδα στο φάιναλ φορ είναι σημαντικό γιατί δείχνει ότι το Ελληνικό Μπάσκετ είναι εδώ παρά την κρίση και τα προβλήματα που έχει. Ήμουν με την Ελληνική ομάδα και νομίζω το ότι ο Ολυμπιακός κέρδισε το τρόπαιο για δεύτερη συνεχόμενη φορά και είναι καλό για το Ελληνικό Μπάσκετ . Όταν είσαι στο γήπεδο θέλεις να κερδίσεις, το ίδιο και ο αντίπαλός σου και με αρκετά παιδιά (σ.σ. του Ολυμπιακού) ήμουν και στην Εθνική ομάδα και έχω ζήσει στιγμές που δεν φανταζόμουν ότι θα ζήσω ποτέ και τις έζησα με αυτά τα παιδιά.
Ο λόγος που δεν πήγα στο ΝΒΑ είναι ότι πρώτον δεν υπήρχε καμία πρόταση, αλλά και δεύτερον θεωρώ ότι ξέρω μέχρι που μπορώ να φτάσω. Εγώ δεν μπορώ να φτάσω μέχρι εκεί. Τα προσόντα τα δικά μου δεν ταιριάζουν να παίξουν εκεί… Θεωρώ, από τα τελευταία χρόνια που θυμάμαι τον εαυτό μου, ένας παίχτης που μπορούσε να σταθεί στο ΝΒΑ είναι ο Βασίλης Σπανούλης και πιστεύω ότι από τους Έλληνες ήταν ο μόνος που μπορούσε να σταθεί».

Δέν λέω τίποτε άλλο..RESPECT ΡΕ ΜΗΤΣΑΡΑ... 

Share on Google Plus

About kostas

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Η μεγάλη παίκτες δεν ειναι μόνο μεσα στο παρκέ αλλα και έξω στο παρκε ειναι τιμή μας που φοράει το 13 στην πλάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε