Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Mην διανοηθείτε να την ακουμπίσετε γιατί θα έχετε να κάνετε μαζί μας!

Την Λεωφόρο κανένα διάταγμα και καμία υπογραφεί δεν θα την γκρεμίσει. Το ακούτε ρε; Δεν θα πλησιάσετε ούτε απ έξω από το γήπεδό μας. Θα το διαφυλάξουμε εμείς οι ίδιοι αν χρειαστεί. Δεν θα πειράξετε ούτε κάθισμα! Αυτή είναι η έδρα του Παναθηναικού και έτσι θα μείνει. Το καλό που σας θέλω να το βάλετε καλά στο μυαλό σας γιατί αλλιώς θα έχουμε πόλεμο! Κάνετε παιχνίδια στην πλάτη του κόσμου του Παναθηναικού έ; Μακριά από τη Λεωφόρο!!!
Share on Google Plus

About Professor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 σχόλια:

  1. ασχετο με το θεμα...
    ρε αγορι μου kostas,εκανες λαθος με την αναρτηση,στο ειπαν τοσα παιδια,το ειπε και ο ιδιος ο ματ,λεμε ολοι να δωσουμε ενα τελος στο θεμα,και συ το συνεχιζεις στο τσατ;;;;;;αλλη ορεξη δεν ειχα εγω,να την πω σε σενα!!!οταν δεν δειχνεις σεβασμο ομως,θα ακους αρνητικα πραγματα...και συ αντι να το καταλαβεις αυτο,παλι θες να βγεις και απο πανω;;;;;να σου ζητησουμε και συγνωμη λοιπον που δεν εδειξες σεβασμο στα παιδια!ΕΛΕΟΣ δλδ....
    παρενεβη ο ματ χθες και εδωσε μια εξηγηση για το θεμα(ενω εσυ που ΟΦΕΙΛΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙς ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ) και λεμε ολα οκ,και βλεπω μετα στο τσατ να με σχολιαζεις παλι,οτι προσπαθω να στην πω και το κανω και με αλλους!!!! ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ;;;;;ενα θεμα που δημιουργηθηκε με τον ματ,το λυσαμε με 2-3 μνμ,εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει το λαθος σου;και με σχολιαζεις στο τσατ;;οτι το κανω και με αλλους;;;;;;εισαι πολυ πιτσιρικος τελικα!
    εμ γραφουμε εδω και αντι να νιωθεις τιμη,που μπαινουν ολο και περισσοτερα παιδια,δεν δειχνεις τον παραμικρο σεβασμο,και το συνεχιζεις κιολας!!!επελεξα να διαβαζω αυτη τη σελιδα,και θα βρω και τον μπελα μου τωρα επειδη γραφω και δεν ανεχομαι τις προκλησεις απο τον 'kostas'....!οποτε καλυτερα να μην γραφω και καλυτερα να μην ξαναμπω στη σελιδα,αλλωστε το λεει και ο 'κοστας',αν δεν σας αρεσει να πατε αλλου....ε λοιπον εμενα δεν μ'αρεσει αυτη η συμπεριφορα και ποσο μαλλον οταν γινεται και 'πουστικη' με το να με σχολιαζεις στο τσατ...αν ηθελες κατι,ας μου εδινες μια απαντηση σ'αυτα που σου εγραψα στα σχολια!μονο ο ματ φιλοτιμηθηκε..τεσπα,δεν υπαρχει λογος να μπαινω πλεον εδω,συνεχισε ετσι εσυ και θα δεις κι'αλλους να σε χαιρετανε!


    Υ.Γ.sotiris,βλεπω τα διαβασες ολα τα σχολια μου εσυ και εβγαλες το συμπερασμα οτι λεω βλακειες!!!ειδα και σενα που δεν σε ενοχλησε καθολου αυτη η αναρτηση!αλλα τι λεω,μονος μου τα γραφω,μονος μου τα διαβαζω,οπως λες....παμε στοιχημα οτι θα το διαβασεις και αυτο;;;;;

    Υ.Γ1.οπως βλεπεις ματ,δεν γινεται να υπαρξει παρεα εδω μεσα,οταν υπαρχουν τετοιες συμπεριφορες απο καποια ατομα..μπορει να φταιω και γω ομως και να τους εκνευριζα,αλλα ρε φιλε ματ,δεν γουσταρω να μην μου δειχνει τον παραμικρο σεβασμο ο αλλος.συνεχισε φιλε την προσπαθεια σου,απλα προσεξε καποια πραγματα που μπορει να χαλασουν οτι πας να φτιαξεις,και θα ειναι κριμα...στο λεω εντελως φιλικα,ελπιζω να μην με παρεξηγησεις...!

    Υ.Γ2.'αιωνιος πιστος',εισαι αλανι ρε φιλε,εισαι αρσενικος...χαιρετισματα απο την καρδιτσα φιλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KAλΗΜΕΡΑ ΟΝΤΕΤ..ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΤΣΑΤ Κ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ?ΣΤΕΙΛΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΙL ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ..ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ..ΕΙΠΑΜΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΕΑ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΜΕΣΩΣ!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΑ.ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

      Διαγραφή
  2. ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΩΡΑ. Ο ΚΑΛΑΘΗΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΡΙΕΤΕΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ 1.3 ΕΤΗΣΙΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ. ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΑΤΖΕΝΤΗ ΤΟΥ ΚΑΛΑΘΗ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΤΗΣ ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ Κ ΕΓΩ ΓΙΑ ΚΑΛΑΘΗ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΡΗΤΡΑ ΤΟΥ!

      Διαγραφή
  3. ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΤΣΑΤ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ, ΕΙΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΑ ΠΕΡΝΑΕΙ?ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΤΑΣ ΕΝΤΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ?

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ

      Διαγραφή
    3. ΒΑΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ..ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ..ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗΣ!

      Διαγραφή
  4. τιποτα ματ,ξερει ο kostas...και ο sotiris!απορω ποια ειναι τα περιεργα που πεταω...!
    τεσπα,δινω τοπο στην οργη,μονο και μονο για σενα ματ και την προσπαθεια που κανεις(οπως και ο βασιλης φυσικα)...απλα ας ειμαστε λιγο προσεκτικοι σ'αυτα που λεμε για τους αλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. OXI STI DIPLH KOMPINA TOU GIPELOGIANNH KAI TOU MPOMPOLA....TO SPITI MAS DEN TO PEIRAZEI KANEIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε