Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πεδουλάκη αφιερωμένο...

Δεν έχω να πω απολύτως τίποτα πέρα από το να αφιερώσω ένα τραγούδι στον Αργύρη.. Εγώ στο χα πεί δύο φορές το πουλάκι τσίου..Δεν το άκουσες και αυτό πέταξε... Αλλαγή προπονητή για να μην πάνε στράφι τα λεφτά που έδωσες Δημήτρη...

Share on Google Plus

About Professor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

12 σχόλια:

  1. δεν το πιστευω πως χαθηκε αυτο το παιχνιδι μας ξενερωσε τελειως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΤΣ

      Διαγραφή
    2. πιο βλακας πεθαινεις πεδουλακη.... δεν λεω οτι δεν ειναι δυσκολο αλλα πονεσαν τα ματια μας με αυτα που ειδαμε... τι να πρωτοσχολιασεις....

      Διαγραφή
  2. Γρηγόρης. Καλογρέζα δυστυχώς είχα δίκιο πιο? για το πως θα κοουτσαρη ο πεδουλακης συγνώμη αλλά το νιώθω και το λέω το παραμύθι τελείωσε αλλαγή προπονητη τώρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με αυτον θα βγει η χρονια κ εχει ο Θεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο θεός το ξέρω ότι εχει εμείς όμως δεν .......ξέρει κανείς οταν κατέβηκε ο Θανάσης κάτω στο τέλος μιλάμε και έδειχνε συνεχώς κάποιον ποιος ειναι ξέρουμε ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω φίλε μου είδα στον Μάνο κάτι έλεγε τέλος πάντων εχω νεύρα ειμαι ξενερωμενος και ακόμα δεν εχω καταλαβη το δώρο που κάναμε στην Ρεάλ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΕΙ ΛΙΓΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ

      Διαγραφή
  6. Άντε να δούμε ...........δεν γίνετε να συνεχίσουμε έτσι χωρίς σύστημα και αυτοματισμους .αυριο θα προσπαθήσω να μάθω τι νεότερα έχουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε