Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

H χρονιά μπορεί να χαθεί αλλά η ομάδα θα ξεβρωμίσει!


Η κατάσταση στον Παναθηναικό μας είναι οριακή! Η οικογένεια κάνει την τελευταία της προσπάθεια να διαλύσει τον Παναθηναικό και το βλέπουμε όλοι μας! Όμως δεν θα την αφήσουμε να το καταφέρει! Μπορεί η χρονιά από άποψη στόχων να χαθεί αλλά η ομάδα θα ξεβρωμίσει μία και καλή για να ξαναβρεί τον δρόμο της! Αλαφούζο τώρα είναι η μεγάλη ώρα να καθαρίσεις την ομάδα και θα το κάνεις μέχρι τέλους. Μέχρι να μην υπάρχει ούτε ένα ίχνος βαρδινογιαννισμού στην ομάδα. Και εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Ο κόσμος είναι μαζί σου οπότε προχώρα! Υπάλληλοι και παίκτες στημένη θα πάρετε δρόμο τώρα!!!
Share on Google Plus

About Professor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. Γρηγόρης Καλογρέζα καλησπέρα ενα σχόλιο εχω να κάνω μόνο και οποίος θέλει ας το καταλαβη, πρώτα απο όλα ναι φίλοι μου Παναθηναϊκοι θα πληρώσουμε όλοι μας της κίνηση που ξεσηκωθηκαμε το 2008 εναντίον της οικογένειας όλοι κέντρο όπως και εγώ να ανατρέψουμε το καθεστώς.Ελα όμως ο τζιγερ τώρα θέλει να πονεσουμε όλοι μας τι εννοώ ο τζιγερ τον ΠΑΟ τον είχε σαν να είχε ενα αυτοκίνητα κι που πήγαμε εμείς να του το πάρουμε και μετά σου λέει αυτός το αμάξι ειναι δικό μου και δεν έχετε δικαίωμα εσείς να μου το πάρετε άρα που πήγατε κόντρα θα το καταστρεψω εγω διότι ειναι δικό μου και οπότε θελω εγω θα σας το επιστρέψω . Αυτό ειναι φίλοι έτσι το βλέπει ο τζιγερ το πραγμα και όσω μπορεί θα μας καταστρεψη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΓΡΗΓΟΡΗ!Η ΟΜΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΖΙΓΚΕΡ..ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απλα θεωρώ ότι ακόμα ο τζιγερ κάνει κουμάντο στην ομάδα και αυτοί που βρίσκονται στο τιμόνι της ομάδας αποσκοπούν συμφέροντα τζιγερ Ασε που θεωρώ ότι έρχονται άσχημες μέρες και μεγάλη διχόνοια και συγνώμη που θα το πω πρέπει να ετοιμαστουμε για πολυ μαύρες μέρες .Υπομονη ο τζιγερ οδηγός στο άμαξακι του και εαν δεν το καταστρεψη δεν φεύγει απο το τιμόνι .

      Διαγραφή
    3. ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΙΑ!ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΒΥΝΤΡΑ,ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΤΛ ΠΟΔΙ ΑΜΕΣΑ!ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΙΣΜΟΥ!ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ!

      Διαγραφή
  2. Φίλε admin θέλεις να σου πω κάτι !!,Μες στην ομάδα έχουμε ανθρώπους που δεν ειναι Παναθηναϊκοι τι άλλο να σου πω δεν μπορώ απο εδω να σου πω πράγματα οι ομάδα θέλει Παναθηναϊκόυς εχω 2 χρόνια να πάω γήπεδο ειναι κατάντια να έχουμε στην ομάδα ανθρώπους που να λειτουργούν σαν δημόσιοι σαν Ολυμπιακοί ναι φίλε ακριβώς σαν Ολυμπιακοί και σαν συμφέροντολογοι , ο θεός μαζί μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ Κ ΕΓΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ!ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ!ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΔΙ!

      Διαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε