Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας το είπαμε πρώτοι, έγινε και επίσημο!


Πρώτοι εμείς σας ενημερώσαμε χτες ότι ξεπεράστηκαν τα εμπόδια για την ανταλλαγή, http://trifillakia.blogspot.gr/2012/12/blog-post_2626.html , ενώ όλα τα υπόλοιπα sites εμφάνιζαν δηλώσεις ότι ο Gist ίσως μείνει στην Μάλαγα! Σήμερα η ΚΑΕ Παναθηναικός μας επιβεβαίωσε με τον πιο επίσημο τρόπο αφού ανακοίνωσε την απόκτηση του James Gist και παράλληλα ότι ο Άντι Πάνκο παίρνει το δρόμο για τη Μάλαγα!
Παράλληλα ο Gist έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναικού. Διαβάστε τι είπε...


 Ο Γκιστ δήλωσε ενθουσιασμένος με τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό: «Πιστεύω ότι ήταν και λίγο… γραφτό (γελάει). Μπορεί να μην έγινε η μετακίνηση το καλοκαίρι, αλλά να που γίνεται τώρα. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα έρθω στην Ελλάδα και θα παίξω για ένα μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Μια ομάδα με τεράστια ιστορία. Επιθυμία μου είναι να μπορέσω να βοηθήσω και να συμβάλλω στο να φτάσει σε νέες επιτυχίες».

Προσωπικός του στόχος όπως εξηγεί είναι ένας: «Θέλω να είμαι μια θετική προσθήκη για την ομάδα. Να προσφέρω με την ενέργειά μου, να συμβάλλω στα ριμπάουντ, στην άμυνα, που ξέρω ότι είναι κλειδί για το παιχνίδι. Θέλω να παίζω δυνατά σε κάθε αγώνα, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και να κατακτήσει η ομάδα περισσότερες νίκες. Πραγματικά ανυπομονώ…»

Δεν θα είναι εύκολο, έχουμε δύσκολους αγώνες και δυνατούς αντιπάλους στο δρόμο μας, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα προσπαθήσουμε όλοι για να πετύχουμε αυτό το στόχο. Έχουμε τον καλύτερο πόιντ γκαρντ της Ευρώπης, τον Διαμαντίδη, έχουμε έναν παίκτη όπως ο Σόφο, ο οποίος με την επιστροφή του μετά τον τραυματισμό του θα μας δώσει και πάλι σημαντικές λύσεις. Έχω δει την ομάδα στην κανονική περίοδο και διαθέτει πραγματικά πολύ ταλέντο».

Έχοντας αγωνιστεί στο ΟΑΚΑ στο παρελθόν, ο Τζέιμς Γκιστ δηλώνει χαρούμενος για έναν ακόμη λόγο: «Χαίρομαι που αυτή τη φορά ο κόσμος του Παναθηναϊκού θα είναι στο δικό μου πλευρό. Είναι δύσκολο να παίζεις ως αντίπαλος στο ΟΑΚΑ, οπότε είμαι πραγματικά χαρούμενος που από εδώ και πέρα θα έχω τη βοήθεια της εξέδρας!»
Share on Google Plus

About Professor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε