Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

O Ζοτς από Απρίλιο διαθέσιμος!

Διαβάστε τι είπε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς για τη νέα χρονιά και που θα τον βρει αυτή...


«Ειλικρινά, δεν έχω επαφές με καμία ομάδα. Γράφονται διάφορα, ότι έχω δεχθεί κάποιες κρούσεις, αλλά δεν έχω καμία επαφή. Πιθανόν, να προσεγγίζουν τον ατζέντη μου. Ωστόσο, εκείνος γνωρίζει ότι δεν θα κοουτσάρω φέτος και δεν θα αναλάβω καμία δουλειά κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σεζόν. Και τίποτα δεν είναι ικανό να αλλάξει την απόφασή μου.
Απ' τον Απρίλιο-Μάιο θα είμαι έτοιμος να συζητήσω προσφορές για την ερχόμενη σεζόν, εάν φυσικά ενδιαφέρεται κάποια ομάδα», τόνισε χαρακτηριστικά ο «Ζοτς» που όλο αυτό το διάστημα βρίσκεται στο σπίτι του στη Βαρκελώνη, το διαμορφώνει και παράλληλα παρακολουθεί τον γιο του που πρόσφατα γράφτηκε στα τμήματα υποδομής της Μπανταλόνα.

Ο δρόμος είναι ανοικτός λοιπόν και το μόνο που πρέπει να γίνει είναι ένα τηλέφωνο!
Share on Google Plus

About Professor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 σχόλια:

  1. καλησπέρα και χρόνια πολλά.μακάρι να γυρίσει,όπως είπες ένα τηλέφωνο είναι.αυτό που είχες πεί τις προάλλες για συμφωνία για του χρόνου ισχύει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΕΡΗ!ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ!ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Ο ΠΑΓΟΣ!

      Διαγραφή
    2. εχουν αρχισει κινησεις για να σπασει ο παγος??εισαι σιγουρος γι αυτο??ευχαριστω εκ των προτερων!

      Διαγραφή
    3. ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΟΡΥΦΩΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ!ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΕΙ Η ΟΜΑΔΑ!

      Διαγραφή
    4. Αυτός ο πάγος τελικά τι ακριβώς είναι?
      Γιατί δεν νομίζω να μας έχει πει κανείς τι συνέβηκε και αν συνέβηκε κάτι.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΠΟΛΛΑ BRAVO ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
    ΑΝ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΖΕΛΙΚΟ, ΠΟΣΕΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ;;
    50-50 Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ;;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΙΒΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ 50-50.ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ!

      Διαγραφή
  3. Γρηγόρης καλογρέζα ενα πραγμα θελω να πω ότι αυτός ο μεγιστος προπονητής με εχει κάνει να δακρύσο με κάνει πιο σωστό φιλαθλο-οπαδο , και θελω με αυτόν να κατακτήσουμε τα 10 ευρωπαϊκά . Τι να πω πραγματικά ακόμα θελω να φωνάξω στο γήπεδο ομπρατοβιτς παραμ παραμ περομ περομ .Μακαρι να έρθει και πιστεύω ότι ο πρόεδρος το θέλει σαν τρελός .Και με την ευκαιρία θα ήθελα να απευθυνθώ στους φιλάθλους μας μήπως έπρεπε σε αυτήν την αυτοκρατορία που εχει γίνει και θα συνεχίση να υπάρχει να είμαστε πιο ενεργή όλοι μας ?? διότι αυτήν την αυτοκρατορία δεν θα την αφήσουμε εμείς να κατάρρευση .admin φίλε χαίρομαι που με τα θέματα σου με εχεις κάνει να παίρνω μέρος και εγώ πίστεψε με είσαι ο πρώτος που με εχεις. Κάνει να μετέχω στην συζήτηση . Με τον καιρό θα σου λέω διάφορα πράγματα πιο συχνά και παράλληλα ενδιαφέροντα προς συζήτηση . Καλή χρόνια σε όλους .( θα προσπαθήσω και εγώ αύριο να μάθω κάτι παραπάνω για τον ομπρατοβιτς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ..ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ PRIVATE ΣΤΟ ΜΑΙL ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ!

      Διαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε