Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Φτιάξτε εσείς το πρόγραμμα της Κυριακής!!!

Τα trifillakia θέλοντας να σας ευχαριστήσουν που συμμετέχετε στην παρέα μας σας δίνουν τη δυνατότητα να διαμορφώσετε όπως εσείς θέλετε το πρόγραμμα της σελίδας την Κυριακή του μεγάλου τελικού. Περιμένουμε με σχόλια τις προτάσεις σας για το τι θέλετε να γίνει την Κυριακή από το πρωί μέχρι το βράδυ ώστε να γίνουμε μια παρέα και στο τέλος της βραδιάς πρώτα ο Θεός να πανηγυρίσουμε άλλη μία κούπα! Περιμένουμε λοιπόν τις προτάσεις σας! Τώρα κάνετε παιχνίδι εσείς!
Share on Google Plus

About Professor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια:

  1. Γρηγόρης καλογρέζα κάτι άσχετο θελω να αναφέρω με τον μπανκς τελικά τι έγινε ? όντως υπήρξε θεμα η κάτι άλλο παίχτηκε ? γιατί εγω κάτι αλλα άκουσαν τα αυτιά μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΙΑ ΔΙΚΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ Κ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΜΕΣΩ SKYPE..ΕΣΥ ΤΙ ΑΚΟΥΣΕΣ?ΓΙΑ ΠΕΣ ΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ!

      Διαγραφή
    2. Θα είμαι ειλικρινείς σίγουρο αυτό που θα πω δεν είναι 100% το άκουσα χτες, κάτι παίχτηκε με τον προπονητή και εγώ ακριβώς παιδιά δεν ξέρω ακόμα και φυσικά εάν αληθεύει ψάξε το και εσείς παιδιά έτσι από περιέργεια .Μην δημιουργούμε και παραπληροφόρηση.

      Διαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε