Recent

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τα ίδια λέτε πάντα!!!


Καλησπέρα σε όλους στο σημερινό άρθρο μου θα αναφέρω κάτι το οποίο το έχω βαρεθεί !!!Όποτε χάνει ο Ολυμπιακός φταίνε οι Γκρίζοι Λύκοι...Σηκώθηκα το πρωί και διάβασα της εφημερίδες του Ολυμπιακού και γράφανε τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!Εκτός από μία το ΦΩΣ όπου ξεφτίλισε και τους ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!!Δε γίνετε να είσαι πίσω σε όλες της στατιστικές κατηγορίες και να ζητάς νίκη ριμπάουντ είχαμε τα διπλάσια τάπες το ίδιο επιθέσεις το ίδιο κλεψίματα καλύτερη!!Επίσης διάβασα ότι κάνανε ένσταση και γέλαγα ο λόγος απλά γελοίος αφού τραυματίστηκε ο Χαϊνς γιατί έπαιξε και αν δε θέλατε να γίνει το ματς ας παίρνατε την ομάδα σας!Δε σας ανάγκασε κανείς να μείνετε!Λένε οι Ολυμπιακοί ότι ο Πρόεδρος μας έβριζε το Σπανούλη ε και?Δηλαδή οι Αγγελόπουλοι δεν βρίζουνε είναι Άγιοι ....Εγώ είδα στο γήπεδο να λείπουν τα μισά καθίσματα από τη μεριάς το φιλάθλων του ΟΣΦΠ όχι της Πανάθας!!!Και τελευταίο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!Επίσης τον ΟΥΚΙΤΣ που τον έκραζα τον ΠΕΔΟΥΛΑΚΗ και όλα τα άλλα παιδιά
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας - Σας ευχαριστούμε